O czym pamiętać sprzedając w necie?

Czy prowadząc sklep w necie, wiesz kto u ciebie kupuje? Rejestracja niczego tu nie ułatwia, nawet jeśli proponujemy swoim klientom newslettera czy mailing informujący o nowościach to jeszcze nie wiesz, kim jest twój klient?
Czy znasz swoją grupę docelową?
Czy zakładając sklep lub swoją usługę w Internecie, zastanawiasz się, dla kogo chcesz pracować? A to podstawowa kwestia. Czy na pewno jest to ten klient, który odwiedza sklepy w realu? Jakie potrzeby ma klient internetowy, a jakie klient sklepów konwencjonalnych? Jeśli jeszcze tego nie wiesz, to biznes internetowy nie jest dla ciebie. Jeśli określisz grupę docelową, to wtedy rozpoznasz te metody dotarcia do klienta. Nie jest to jedynie kwestia produktu, ale też informacji o tym produkcie i sklepie. Gdzie można kupić, za ile i na jakich warunkach.
Czy Twoja strona sprzedaje?
Twoja strona internetowa musi być wyjątkowa. Niepowtarzalna w tym sensie, że wyjątkowo prosta w obsłudze, zrozumiała i wygodna w korzystaniu. Klient nie może niczego szukać dłużej niż kilka sekund, nie może się niczego domyślać, ani wypełniać stosu formularzy. Nie będzie mu się chciało. Pójdzie tam, gdzie jest szybciej i wygodniej. Ponad 8 milionów Polaków korzysta obecnie z Internetu i dokonuje tam zakupów. Jest dla kogo się napracować. Chcąc wiedzieć, do kogo mówimy i jak należy przygotować odpowiednie działania, trzeba na początek wiedzieć do kogo kierujemy swoja ofertę, czego oczekuje nasz klient i jakie ma preferencje. Oferta powinna być precyzyjnie określona, wtedy ma szansę powodzenia. Najlepszy klient jest to klient zdecydowany na zakup i takiego szukamy.
Czy wiesz co wpisują Twoi klienci w wyszukiwarce?
Czyli podstawiamy się pod palce, gdy wpisuje określone hasła w wyszukiwarkę. Trzeba doskonale wiedzieć, jakie słowa są tymi idealnymi, które zadecydują o naszym sukcesie. Tworzenie listy haseł niezbędne jest przy pozycjonowaniu. Samo wyświetlenie sklepu jeszcze nie oznacza sprzedaży, trzeba sprowokować klienta do wejścia na stronę i zatrzymania go tam do momentu realizacji decyzji. To kolejne etapy internetowej drogi na szczyt.
sprzedaż w internecie ecommerce
![]() Kocham to!
252
|
![]() Śmieszne
192
|
![]() Wow
214
|
![]() Smutny
223
|
![]() Zły
241
|